MR. SUSHI HOOGEVEEN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 759 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi Hoogeveen. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 19:42 hoe slecht? geen stokjes, geen saus, eten is koud en ik bel maar geen gehoor, onzin
27 jun 2026 om 19:39 Gewoon 3 uur moeten wachten zonder enige uitleg over vertraging of iets anders, ongelofelijk.
27 jun 2026 om 18:31 Eten prima maar bezorging op zo snel mogelijk gezet en duurde meer dan 1.5uur. Verder telefonisch onbereikbaar, dit doorgegeven aan bezorger.
27 jun 2026 om 12:20 Besteld en betaald maar nooit iets ontvangen. Namen de telefoon niet op en de klantenservice van thuisbezorgd.nl kon ook niks doen. Hongerig na 3 uur wachten maar ergens anders eten opgehaald.
26 jun 2026 om 20:52 Een nieuw record: ruim van te voren besteld en bijna 3 uur later geleverd dan de bestelde tijd. Smaak was wel oke.
25 jun 2026 om 10:00 Het was top !
24 jun 2026 om 21:40 Het eten bij mr sushi was super lekker en het smaakt daarnaast ook vers! Daarnaast was het super snel geleverd. Al met al top service!
21 jun 2026 om 20:54 Snelle bezorging
20 jun 2026 om 22:10 Very poor service
20 jun 2026 om 21:42 Second time we ordered with them, and still missing some items, this time chopsticks and soya sause with wassabi
20 jun 2026 om 20:42 took twice as long as the maximum delivery time
20 jun 2026 om 8:49 Smaak was oké, sushi viel uit elkaar. Bezorger was 45 minuten te laat. Bestelling was niet compleet. En de beloofde drankjes als compensatie voor het te lange wachten waren er niet.