Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi Hoogeveen. Meer weten? Ontdek meer
Lisa
27 jun 2026 om 19:42
hoe slecht? geen stokjes, geen saus, eten is koud en ik bel maar geen gehoor, onzin
Thomas
27 jun 2026 om 19:39
Gewoon 3 uur moeten wachten zonder enige uitleg over vertraging of iets anders, ongelofelijk.
Eline
27 jun 2026 om 18:31
Eten prima maar bezorging op zo snel mogelijk gezet en duurde meer dan 1.5uur. Verder telefonisch onbereikbaar, dit doorgegeven aan bezorger.
Petra
27 jun 2026 om 12:20
Besteld en betaald maar nooit iets ontvangen. Namen de telefoon niet op en de klantenservice van thuisbezorgd.nl kon ook niks doen. Hongerig na 3 uur wachten maar ergens anders eten opgehaald.
Herold
26 jun 2026 om 20:52
Een nieuw record: ruim van te voren besteld en bijna 3 uur later geleverd dan de bestelde tijd. Smaak was wel oke.
Jorrit
25 jun 2026 om 10:00
Het was top !
Souleka
24 jun 2026 om 21:40
Het eten bij mr sushi was super lekker en het smaakt daarnaast ook vers! Daarnaast was het super snel geleverd. Al met al top service!
Alja
21 jun 2026 om 20:54
Snelle bezorging
Richard
20 jun 2026 om 22:10
Very poor service
Florin
20 jun 2026 om 21:42
Second time we ordered with them, and still missing some items, this time chopsticks and soya sause with wassabi
Christiaan
20 jun 2026 om 20:42
took twice as long as the maximum delivery time
Marieke
20 jun 2026 om 8:49
Smaak was oké, sushi viel uit elkaar. Bezorger was 45 minuten te laat. Bestelling was niet compleet. En de beloofde drankjes als compensatie voor het te lange wachten waren er niet.